Wczytuję dane...
FAQ
1.1 Jak złożyć zamówienie? 
Aby złożyć zamówienie należy zaznaczyć wariant produktu widoczny na miniaturkach obok głównej galerii. Następnie dodać produkt do koszyka, przejść do kasy i wypełnić swoje dane adresowe. Płatności można dokonać poprzez PayNow, PayU, lub bezpośrednio na nasze konto bankowe:
22 1140 2004 0000 3102 8154 1739(MBANK)

MIKE COMMERCE Michał Rozkres

Wierzba 22/3 22-417 Stary Zamość

W tytule przelewu proszę podać imię,nazwisko oraz numer zamówienia.

1.2 Jaki jest czas dostawy?
Czas dostawy to średnio 2-3 dni. W przypadku opóźnień z wysyłką,klient zostanie natychmiast o tym powiadomiony.
 
1.3 Jakie są koszty dostawy?
Paczka do 30 kg    -  15 zł brutto(przesyłka darmowa przy zamówieniu za 1000 zł brutto - 1 paczka do 30kg)
Paleta do 1000kg - 100zł brutto(przesyłka darmowa przy zamówieniu za 2500 zł brutto)
 
1.4 Skąd pochodzą produkty?
Produkty dostępne w sklepie pochodzą z polskich hurtowni i są wysyłane z POLSKI.
 
1.5 Mam problem z wyborem produktu.
Jeśli masz wątpliwości lub pytania odnośnie produktu napisz do Nas na sklep@dobryakwarysta.pl lub zadzwoń/napisz SMS +48 690 668 670
 1.6 Zamawiałem kilka produktów, a otrzymałem jeden.
Jeśli zamówiłeś więcej produktów, to mogły zostać wysłane osobno. Prosimy o oczekiwanie na kolejne paczki, które niebawem będą na miejscu.
  
1.7 Mam problem z zakupionym produktem.
Jeśli masz problem z zakupionym produktem skontaktuj się z Nami , rozwiążemy Twój problem jak najszybciej .
 
1.8 Chcę dokonać zwrotu produktu
Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od momentu odebrania paczki. Aby uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami przed odesłaniem paczki w celu uzgodnienia szczegółów zwrotu lub zadzwoń +48 690 668 670
1.9 Mam problem z zamówieniem
Jeśli masz problem z zamówieniem napisz do nas: sklep@dobryakwarysta.pl lub zadzwoń/SMS : +48 690 668 670